Five For Fighting „Michael Jordan”



Koszulę, kapelusz, książki me
Do zoo wycieczkę
Mą kanapę, pilota – o tak! – i dużą kolę
Upadłbym na kolana, mój Boże
Gdybym mógł

Wszystko oddałbym
Wszystko oddałbym
Wszystko oddałbym
Wszystko oddałbym
Oddałbym, by tobą być

Pracę, auto, gotówkę
Mój na wzgórzu dom
Fortepian – spaliłbym na popiół (ta je)
Na kolana bym upadł, mój Boże
Gdybym mógł

Wszystko oddałbym
Wszystko oddałbym
Wszystko oddałbym
Wszystko oddałbym
Oddałbym, by tobą być

Mój głos, płyty\mowę\zasługi* i żonę moją
Pierworodne dziecko albo i dwoje
Dałbym nóż, mój Mike'u, gdybym tylko...
Powstrzymaj mnie
Mój Boże (mój Jordanie)

Dałbym wszystko
Dałbym wszystko
Dałbym wszystko
Dałbym wszystko
Dałbym wszystko
Dałbym wszystko
Dałbym wszystko
Dałbym wszystko
Dałbym, by tobą być\żeby być tobą**

[2000]

_____
* Zależnie od tego, czy w tekście oryginalnym występuje słowo worm, word czy worth.
** Zależnie od tego, czy bardziej zależy nam na rymie czy na rytmie.

Tłum. Martyna P. & TŁM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz