STING / The Police „Wiadomość w butelce”


Tylko rozbitek
Zagubiona wyspa
Znowu samotny dzień
Nikogo – tylko ja
Samotności
Więcej niż znieść da się
Uratuj mnie zanim w rozpacz wpadnę

Wyślę na świat me SOS*
Może do kogoś dotrze
Wiadomość w butelce

Rok już temu napisałem ją
Ale powinienem był wiedzieć to
Tylko nadzieja może uratować mnie
Miłość naprawić twe życie
Może lub złamać ci serce

Wyślę na świat me SOS*
Może do kogoś dotrze
Wiadomość w butelce

Wyszedłem dziś rankiem
Nie wierzę, co ujrzałem
Wyrzuconych na brzeg
Sto miliardów butelek
Wygląda, żem nie sam w mojej samotności
Sto miliardów rozbitków
Domu szukających

Wyślę na świat me SOS*
Może do kogoś dotrze
Wiadomość w butelce

Wyślę na świat me SOS*

_____
Lub:
Wyślę światu me SOS

[1979]

Tłum. Julia O. & TŁM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz