Steve Lee „Oddam moją broń”


Tak wielkie morze przepisów istnieje
W sprawach tych, co mają dla mnie znaczenie
Jako jazda po plaży
Lub ryb w morzu łowienie
Niegdyś żyłem jak cygan
Normalne: przy drodze śpię
Teraz każą mi ruszać
Nie mam gdzie podziać się

Cóż, oddam moją broń
Gdy woda wyschnie w oceanie

Cóż, pamiętam te czasy
Gdy nas fajerwerki bawiły
Rok w rok miasto przycho-
Dziło do mojej rodziny
Cóż, petardy i ognie
Rakiety, fontanny i bombki
Kiedy nam je zabrali
Zabrali też część nam wolności


Oddam moją broń
Gdy słońce świecić przestanie


Teraz dom swój rygluję
Zamykam auto i garaż
Gdy spróbuję ich bronić
Znajdą na mnie paragraf
Łotry mają prawników i prawa
Więc prawo im tarczą
A uczciwych kantują
Bo o wolność swą walczą


Oddam moją broń
Gdy ptak nielotem zostanie
Oddam moją broń
Gdy woda wyschnie w oceanie

Oddam moją broń
Gdy słońce świecić przestanie

Oddam moją broń
Gdy ptaki latać przestaną

Oddam moją broń
Gdy stwierdzę: politycy nie kłamią

[2009]

Tłum. Paweł M. & TŁM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz